Znajdź to czego szukasz

Porównywarka cen

sobota, 2 lipca 2016

Kryptowaluty - faucet czyli krany płatności

Dzisiaj zaktualizowałem trochę listę faucetów, na których zarabiam Bitcoin BTC, Dogecoin DOGE i Litecoin LTC.


Niestety krany płatności często znikają z internetu ponieważ ich właściciele nie są zainteresowani dzieleniem się ciężko zarobionymi kryptowalutami.

Najlepsze krany płatności pod względem zarobku i czasu w jakim można uzyskać z nich zarobione kryptowaluty przedstawiam w osobnych wpisach:
Mam nadzieję, że opracowane przeze mnie listy pomogą Ci jeszcze szybciej i więcej zarobić.
Jeżeli masz na oku dobrze płacące krany płatności to zapraszam do kontaktu i podesłania reflinka, po weryfikacji umieszczę je na stronach.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jeszcze nie zarobiłem gorsza na kryptowalutach ponieważ dopiero się uczę i chcę w to wejść z solidną porcją wiedzy. Bardzo podoba mi się podejście na https://cinkciarz.pl/kryptowaluty gdyż wiem jak bardzo istotne jest aby znać codzienne kursy danych kryptowalut.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to nie mam pojęcia czy coś takiego jest opłacalne. Teraz dzięki internetowi to są osoby, których formą zarobkową jest prowadzenie sklepu internetowego. Jest co w takim robić, jak to każdy biznes trzeba go pilnować. Ale jest wiele możliwości ułatwiających zadanie. Jedną z nich jest https://www.przelewy24.pl/ , czyli system płatności online. Dzięki niemu klienci mogą natychmiast za swoje zakupy zapłacić, wygodnie i bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń