Znajdź to czego szukasz

Porównywarka cen

sobota, 23 września 2017

Ebroker Partner - zmiana partnera.

Czasami zdarza się, że ktoś zapisuje się do programu z polecenia i potem zostaje sam sobie z programem bo osoba wprowadzająca zapomina o swoim partnerze.
Jeżeli tak jest w Twoim przypadku możesz zmienić lidera na takiego, który pokaże jak pracować z programem.


Program Partnerski ebroker Partner jest tak skonstruowany, że istnieje możliwość zmiany liderów, którzy prowadzą Cię w programie.

Tak więc jeżeli  jesteś zainteresowany ofertą współpracy ze mną to możesz zmienić swojego lidera korzystając z poniższej instrukcji:
  • zaloguj się na swoje konto Partnera Ebroker,
  • Wejdź w zakładkę [ Profil ] (na górze po prawej stronie) i kliknij w link [ Kontakt ],
  • Na stronie, która się otworzy wybierz z menu po lewej stronie [ Program Polecający ], a następnie [ Chciałbym podpiąć swoje konto pod innego partnera, co mam zrobić? ],
  • W oknie [ Zadaj pytanie ] wpisz moje ID: 36607 (tylko cyfry i nic więcej)
Jak to zrobisz to poczekaj na odpowiedź z Ebroker Partner, a w międzyczasie prześlij mi swój numer ID w celu weryfikacji. Jak tylko otrzymasz wiadomość z programu i ja dostanę potwierdzenie w systemie to zaczniemy działać.

Jeżeli jeszcze nie zarabiasz w programie partnerskim Ebroker Partner możesz dołaczyć do mojej drużyny. Opis programu i rejestrację zamieściłem we wpisie: Program Partnerski eBroker - rejestracja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz