Wejdź, a powiem Ci jak zarabiać jeszcze więcej

poniedziałek, 20 lutego 2017

X-Binary - pierwsze dwa tygodnie

Minął już ponad tydzień jak pisałem o nowym programie X-Binary, firma która zajmuje się handlem kryptowalutami i dzieli zyskiem (z ang. revenue share) ze swoimi uczestnikami, którzy inwestują w działalność firmy.
Dzisiaj krótkie podsumowanie.


Do programu wszedłem z kwotą $100 tak aby od razu otrzymać gwarantowanych w bonusie 100 poleconych co faktycznie dało mi po rejestracji i złożeniu depozytu zapełnioną listę użytkownikami z całego świata.

Mało tego miałem na swoim koncie już pierwsze naliczenia pochodzące z depozytów złożonych przez poleconych z XB-100 (lista automatycznie dodanych poleconych).
Ten program jest dobry szczególnie dla osób, które nie umieją lub nie lubią polecać ponieważ na start otrzymują 100 poleconych z całego świata i w zależności od szczęścia mogą dobrze zarobić.
Profity od poleconych wahają się od $0.01 do $1.0  to jest 1% z wpłat poleconych czyli od $10 - $1000 bo i tacy są.

Oczywiście zarobione profity zainwestowałem w kolejne paczki co po kilku dniach dało mi $250 inwestycji; $100 zainwestowane z własnych funduszy oraz $150 zainwestowane właśnie z poleconych.

Pierwsze naliczenia i całkowita kwota depozytu w X-Binary 
Dzięki temu codziennie naliczane mam 2% z całej kwoty złożonego depozytu, a nie tylko mojego wkładu.
Do tego dochodzi system binarny złożony z poleconych i tutaj zarobki też wyglądają bardzo ładnie ponieważ z pierwszej linii otrzymuję 10% oraz 1% z pozostałych 10 linii.

Myślę, że program bardzo szybko się rozwinie co da jeszcze lepsze naliczenia w następnych tygodniach. W programie dostępne są procesory: AdvCash, Payeer, PerfectMoney oraz Bitcoin.

Wypłaty z programu można dokonać w dni robocze, a minimum to $0.10.
Najlepsze jest to, że można złożyć depozyt w jednym procesorze, a wypłacić naliczenia w drugim co jest dużym plusem programu, ponieważ możesz wpłacić Bitcoin, a wypłacić Dolary na dowolny procesor bez straty na kursie.

Jeżeli zapiszesz się do programu klikając w baner poniżej, otrzymasz ode mnie wsparcie w postaci filmów opisujących sposób działania w celu uzyskania maksymalnego zysku z programu. Po prostu napisz do mnie na stronie, z której się tutaj dostałeś. Znajdziesz mnie również na Facebook i FutureNet
 Rejestracja w X-Binary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz