Wejdź, a powiem Ci jak zarabiać jeszcze więcej

niedziela, 26 lutego 2017

BitMiner - pierwsze dwa tygodnie i wypłata

Minęły 2 tygodnie odkąd zarejestrowałem się w programie BitMiner, więc czas na pierwsze podsumowanie i wypłatę zgromadzonych środków oraz pierwszy upgrade.


O programie szerzej pisałem 2 tygodnie temu we wpisie "BitMiner - Kopalnia Bitcoin", a dzisiaj trochę czasu poświęcę aby opowiedzieć co działo się w ostatnich dniach.

Od momentu rejestracji w programie pod linkiem: BitMiner program naliczał sobie skromne 2 satoshi co parę sekund. Kontrolnie wchodziłem raz dziennie aby sprawdzić jak wyglądają naliczenia i w zasadzie tylko tyle co mogłem zrobić na obecnym etapie.
W momencie gdy program osiągnął minimum do wypłaty czyli 0.005BTC postanowiłem nie czekać i od razu dokonać pierwszą wypłatę i tutaj okazało się, że zrobienie wpłaty wiąże się z paroma obostrzeniami.

W programie jest wprowadzone narzędzie IPV - Instant Payout Value (z ang. Wartość Natychmiastowej Wypłaty), która obliczana jest z takich parametrów jak:

  • poziom upgradu - im wyższy poziom tym wyższy limit jednorazowej wypłaty,
  • ilość poleconych i ich poziom upgradu,
  • ilość dni w programie - każdego dnia poziom IPV nieznacznie wzrasta,
Posiadając upgrade V1.4 poziom IPV równy jest nieskończoności co oznacza, że wypłaty dokonywane są natychmiast niezależnie od ich wysokości.
Natomiast na niższych poziomach upgrade wygląda następująco:
  • V1.0 - 0,002 BTC i czas oczekiwania od 1 do ponad 30 dni,
  • V1.1 - 0.003 BTC i czas oczekiwania od 1 do ponad 20 dni,
  • V1.2 - jak kupię to napiszę :-)
  • V1.3 - jak kupię to napiszę :-)
  • V1.4 - nieograniczone wypłaty, natychmiastowo.
A teraz przyjemniejsza część praktyczna:

Po 2 tygodniach i wielu próbach dokonałem 3 wypłaty po 0.005BTC co dało mi razem 0.015BTC ($17.64).
Metoda jest prosta, pomimo niskiego poziomu IPV (0.003BTC i 20+ dni) można wypłacić środki, jeżeli płatność nie zostanie natychmiast wysłana tylko pojawi się obok niej status 'Pending' to kasujemy ją linkiem znajdującym się obok 'Cancel' i ponawiamy wypłatę.
Robimy to tak długo aż pojawi się 'Payed TXID', a wypłata pojawi się na naszym portfelu.

BitMiner - pierwsze wypłaty (kliknij aby powiększyć)

Powyższy zrzut ekranu powinien pomóc zrozumieć sposób wypłaty o którym pisałem.
Prawda że proste :-)

Kliknij w link: BitMiner, to nic nie kosztuje a można tylko zarobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz